Saturday, September 21, 2013

Hard times

Oh yeah .. kolejny tydzien za mna ... oj bylo bardzo ciezko !! Trener dal nam ostry wycisk w tym tygodniu. Jestem po zawodach organizowanych przez inna szkole. Czas mam coraz lepszy i jestem w Varsity. :) Po biegach spedzilismy troche czasu razem, jako ekipa Cross Country. Chlopaki oczywiscie wpadli na genialne pomysly.


Flaga Del Norte Knights and Zack



Zack and Jakob, duma naszego cross country


Zack probujacy zrobic back flip :) Efekty mam nagrane


Brandon konczacy wyscig



Leonardine czekajaca przy starcie



Mama mojej znajomej zrobila rowniez zdjecia podczas mojego biegu. Moze w kolejnym poscie je zamieszcze. 


Co sie dzieje w naszekj szkole ?!!?  HOMECOMING !!

To juz dzisiaj o 20:00 wiec zaraz po skonczeniu tego posta ide robiec paznokcie. 
Homecoming to bal uczniow liceum oraz absolwentow. Trzeba kupic bilet, $25 !! Co jest dosc kosztowne. Dochodza jeszcze wydatki w postaci sukienki, butow, bizuterii, wizyta u fryzjera itp. 
Caly tydzien, Homecoming week cos dzialo sie w naszej szkole. Codziennie przebieranie sie, rozne tematy: podroze w czasie, dzien na bialo, dzien przeciwstawny (chlopaki przebieraja sie za dziewczyny oraz odwrotnie), Amerykanski dzien oraz Spirit day (kolory szkoly). Milo bylo popatrzec jak wlasna nauczycielka od angielskiego ma fioletowo-rozowe wlosy oraz jak twoj kolega nosi cudowna sukienke i szpileczki.

W czwartek odbyly sie wybory krola i krolowej balu. 


na tym zdjeciu wystepuja belly dancers

Motyw przewodni balu to Arabian Dance. Moja sukienka nie pasuje zbytnio do tego klimatu, ale coz. :) Jest czarna, czarne buty, rozowa torebeczka i bizuteria. Niech nikt nie pyta ile pieniedzy mnie to kosztowalo. Chyba daltego mam problem z kontaktem z domem. :p


Zdjecie kiepskiej jakosci, ale sukienka jest !

Nie mam randki, wiec jak wiekszosc amerykanskich nastolatokow ide z przyjaciolmi. Wybieramy sie do Taco Bell przed balem, a pozniej zjemy cos w IHop, restauracji czynnej 24h, podobno maja wysmienite nalesniki. 

Nie mam zbyt duzo czasu, wiec notka nie jest obszerna. Za co przepraszam. Postaram sie wyskrobac cos wiecej nastepnym razem. :)

No comments:

Post a Comment